ZMIANY!!!-ZAPRASZAM CIĘ NA NOWY BLOG


Hej. Jeżeli trafiłaś na tego bloga to muszę Cie poinformować o małych zmianach jakie nastąpiły u mnie w ostatnim czasie.
Byłam zmuszona założyć nowego bloga, a wszystko za sprawą blokady na Facebooku i IG. W Sylwestra wrzuciłam zdjęcie z dwoma przepisami na mojego Funpag’a na Facebooku z przekierowaniem ich właśnie na tego bloga. Dwa dni później doświadczyłam blokady. Nie wiedziałam, ze zrobiłam coś złego. Okazało się, ze nie powinnam udostępniać w postach swojej strony internetowej. Doszłam do tego po ,,jakims” czasie i choć wstyd sie przyznać to zauwazylam, ze jeszcze wiele muszę sie nauczyć. Blokada zapewne trwa do dzisiaj. Bardzo było mi przykro, to był mój pierwszy blog-moje marzenie. Zakładając nowy ponad polowe postów z tego bloga usunęłam, chciałam go całkowicie usunąć, ale potem stwierdziłam, ze nie potrzebnie. Zostawię go i napewno po jakimś czasie znajde na niego pomysł. Ale jak na razie zapraszam Cię na mój nowy blog o tej samej tematyce jaka była tutaj.

tuberozablog.blogspot.com

Czekam na Ciebie☺️
Pozdrawiam serdecznie 
Monika

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE LISTOPADA PLUS PLANY NA GRUDZIEŃ

CHLEB PSZENNO-ŻYTNI CEBULOWY